Quickscan en gratis e-Book uitgeefstrategieën

Actie, Blog, PublishingComments (0)

BBstrategie_250pAfgelopen zomer publiceerde Hermann Buss zijn boek ‘Bestsellers en Badsellers’. De markt voor boeken verdampte de afgelopen vijf jaar in Nederland met maar liefst 25%. Het boek van Hermann Buss helpt inzicht te verschaffen in de bestaande uitgeefpraktijk en toont aan dat er andere businessmodellen mogelijk zijn voor het uitgeefvak. Op basis van een benchmark van veertien uitgeverijen werd niet alleen een drietal uitgeverijtypen gedestilleerd, maar tevens strategieën om ieder type uitgeverij naar een hoger plan te tillen. De belangrijkste conclusie uit de database is: de helft van de veertien uitgevers maken al verlies op zijn titels vóór aftrek van overhead en winst.

Snel inzicht met een quickscan

Wilt u ook weten hoe u ervoor staat? Bij inschrijving voor een quickscan bieden wij u een gratis e-Book aan.

Gegevens per titel worden in de benchmark database geladen en na een aantal dagen presenteren we u een Quick Scan rapportage met daarin de bevindingen over de situatie van uw uitgaven, zowel zelfstandig als – geanonimiseerd – in relatie tot de andere uitgeverijen in de benchmark. Er kan zo snel duidelijk worden gemaakt waar meer focus op gelegd kan worden. De opmaat naar een verbeterde strategie ligt voor de hand. De strategiemodellen van Bestsellers en Badsellers behoren daarbij tot de mogelijkheden. Ja, ik heb interesse in de quickscan

» Actie, Blog, Publishing » Quickscan en gratis e-Book uitgeefstrategieën

, , 11 augustus 2015

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *


een × = 7

De volgende HTML-tags en -attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

UA-57560273-1