Roots

Onze transformatiekracht

Snelle groei van mediakanalen, uitingsvormen en door technologie gedreven innovaties brengen een revolutie teweeg. Deze digitale transformatie heeft betekenis voor de mens achter de processen. GEA brengt beweging in organisaties, mobiliseert innovatiekracht en helpt organisaties bij het maken van deze strategische veranderslag. 

Vanuit haar ervaring met eigen transformaties heeft GEA deze unieke propositie in de loop der jaren kunnen ontwikkelen. Opgericht in 1946 als Grafisch Economisch Adviesbureau voerde GEA tijdsmetingen uit.  Van hieruit werd GEA een gewaardeerd expert in de grafische industrie. Vanaf de jaren ’80 is de focus verlegd naar advisering op het gebied van publishing- en informatieprocessen voor diverse branches, zoals de zakelijke dienstverlening en de uitgeefindustrie. Onder de kapstok communicatielogistiek – de inrichting en organisatie van informatie- en communicatieprocessen – werd GEA specialist op het gebied van:

  • publishing processen
  • datagedreven organiseren
  • digitalisering document- en informatiestromen
  • klantinteractie.

Je zou kunnen zeggen dat GEA de transformatie van communicatie mede vorm heeft gegeven. Dit was nooit bereikt wanneer GEA niet ook continu innoveert en meebeweegt met de ontwikkelingen en behoefte in de markt. Dat is onze kracht.

on juni 14 • by

Comments are closed.

UA-57560273-1